Etape importante in creare site si principii esentiale de urmarit

Pentru a vinde si a te face cunoscut pe Internet ai nevoie in primul rand de un website. Un website este un spatiu virtual personalizat unde oricine poate expune atat servicii, cat si produse comercializate, fara a avea nevoie de prea multe resurse fizice pentru administrarea sa. Inainte de a incepe sa va ocupati de creare site trebuie sa va alocati ceva timp pentru analiza aprofundata, planificarea si proiectarea site-ului. In primul rand, se defineste proiectul, se stabilesc obiectivele afacerii, se stabileste in mare continutul site-ului.

Urmatorul pas foarte important in procesul de creare site este definirea publicului tinta si a nevoilor acestuia, a obiceiurilor sale de consum, dar si cunoasterea detaliata a competitiei, a altor site-uri care au aceeasi nisa vizata. Dupa aceste doua etape se planifica efectiv site-ul si continutul, se defineste designul si functionalitatea, se implementeaza toate solutiile pentru un site reusit. Toate aceste etape sunt dublate de documentare despre tot ce tine de design si structura website, despre produsele sau serviciile pe care le veti expune in online, dar si despre modul cel mai bun in care va avea loc expunerea. Alta etapa importanta cand vreti sa realizati un website pentru compania dvs. este crearea unui webdesign profesional, responsive, usor de navigat, cu fonturi usor de citit, imagini de calitate, la rezolutii mari, o structura interna a site-ului foarte usor de inteles, intuitiva. Trebuie sa existe mereu un echilibru intre aspect si functionalitate, alaturi de performanta, raportul intre continutul vizual si cel scris trebuie sa fie si el echilibrat, elementele vizuale ar fi bine sa fie cat mai bine evidentiate si cat mai relevante prin raportare la continutul scris al website-ului.

Un alt lucru foarte important este si posibilitatea utilizarii website-ului pe orice fel de dispozitiv modern, de la tableta la telefon mobil smart sau netbook. Ultima etapa si cea mai importanta este promovarea. Promovarea este un proces continuu, destul de greoi si cu rezultate care apar numai dupa cateva luni de la implementarea strategiilor de marketing sau PR. Promovarea se poate realiza cu ajutorul retelelor de socializare, prin intermediul optimizarii SEO, crearea de continut fresh tot timpul, prin comunicate de presa sau anunturi publicitare.