Vreti sa gatiti rapid si eficient pentru clientii dvs.? Achizitionati o friteuza profesionala

Afacerile cu restaurante sau fast-food sunt foarte profitabile chiar si pe timp de criza. Lumea este invatata sa iasa in oras, sa manance lucruri de calitate, sa plateasca pentru o gustare facuta ca la mama casa. Daca aveti o afacere de acest tip este cazul sa va ganditi sa achizitionati o friteuza profesionala, pe gaz sau electrica, ideala pentru prepararea celor mai gustoase tipuri de mancaruri pe care clientii le vor adora.

Friteuzele au structura din inox, sunt usor de folosit, au cant de protectie la perete, tanc de recuperare ulei uzat si termostate pentru reglarea temperaturii. Pentru a nu avea accidente nedorite friteuza profesionala are termostat de protectie cu resetare manuala, astfel ca nu se va supraincalzi, arzatoare din fonta nichelata, de unde si randamentul termic foarte mare. Anumite modele pot dispune si de un sistem termocupla de protectie pentru a se evita scurgerile de gaz, friteuzele se aprind prin sistem piezoelectric, cu flacara pilot. Panourile de control se detaseaza pentru a permite o curatarea perfecta si o intretinere mai usora. In functie de inaltimea celui care le opereaza, picioarele din inox ale friteuzelor se pot regla, friteuzele se gasesc fie simple, fie duble, in functie de nevoile fiecarui restaurant. Toate friteuzele au garantie, se livreaza prin curierat rapid, respecta standardele de calitate, montarea este inclusa in pret sau e contra cost, depinde de unde le cumparati.

Pe cele mai bune le gasiti la vivitrust, magazinul online cu o experienta de peste 15 ani si produse de calitate superioara pentru bucatarii profesionale. Puteti adresa orice intrebare aveti legata de articolele comercializate echipei vivitrust, aveti la dispozitie fisa tehnica a fiecarui produs, detalieri ale performantelor. Cumparand friteuze profesionale va puteti usura munca angajatilor de la bucatarie, mancarea va fi mai gustoasa si se vor evita evenimentele neplacute sau accidentele inevitabile din bucatarie.

Zaz si ploaia


Etape importante in creare site si principii esentiale de urmarit

Pentru a vinde si a te face cunoscut pe Internet ai nevoie in primul rand de un website. Un website este un spatiu virtual personalizat unde oricine poate expune atat servicii, cat si produse comercializate, fara a avea nevoie de prea multe resurse fizice pentru administrarea sa. Inainte de a incepe sa va ocupati de creare site trebuie sa va alocati ceva timp pentru analiza aprofundata, planificarea si proiectarea site-ului. In primul rand, se defineste proiectul, se stabilesc obiectivele afacerii, se stabileste in mare continutul site-ului.

Urmatorul pas foarte important in procesul de creare site este definirea publicului tinta si a nevoilor acestuia, a obiceiurilor sale de consum, dar si cunoasterea detaliata a competitiei, a altor site-uri care au aceeasi nisa vizata. Dupa aceste doua etape se planifica efectiv site-ul si continutul, se defineste designul si functionalitatea, se implementeaza toate solutiile pentru un site reusit. Toate aceste etape sunt dublate de documentare despre tot ce tine de design si structura website, despre produsele sau serviciile pe care le veti expune in online, dar si despre modul cel mai bun in care va avea loc expunerea. Alta etapa importanta cand vreti sa realizati un website pentru compania dvs. este crearea unui webdesign profesional, responsive, usor de navigat, cu fonturi usor de citit, imagini de calitate, la rezolutii mari, o structura interna a site-ului foarte usor de inteles, intuitiva. Trebuie sa existe mereu un echilibru intre aspect si functionalitate, alaturi de performanta, raportul intre continutul vizual si cel scris trebuie sa fie si el echilibrat, elementele vizuale ar fi bine sa fie cat mai bine evidentiate si cat mai relevante prin raportare la continutul scris al website-ului.

Un alt lucru foarte important este si posibilitatea utilizarii website-ului pe orice fel de dispozitiv modern, de la tableta la telefon mobil smart sau netbook. Ultima etapa si cea mai importanta este promovarea. Promovarea este un proces continuu, destul de greoi si cu rezultate care apar numai dupa cateva luni de la implementarea strategiilor de marketing sau PR. Promovarea se poate realiza cu ajutorul retelelor de socializare, prin intermediul optimizarii SEO, crearea de continut fresh tot timpul, prin comunicate de presa sau anunturi publicitare.

A te simti singur vs. izolarea sociala

Oamenii sunt prin insasi natura lor niste fiinte sociale. Ne-am bazat mereu pe celalalt pentru a supravietui. Legaturile care se stabilesc intre noi, chiar si inconstient fac definirea singuratatii o problema reala. Potrivit unor studii, este o diferenta ca de la cer la pamant intre a fi singur si a fi izolat social. Totul devine clar cand privim singuratatea din perspectiva relatiilor care se stabilesc intre oameni si modul in care evolueaza ele raportat la niste factori biologici si sociali.

Sunt oameni care pot sa traiasca la departare imensa fata de alti semeni, sa nu ia contact nici macar cu familia si sa nu se simta singuri, in timp ce altii pot sa stea pe strazi pline de oameni, sa se intalneasca cu familia la cina, sa aiba prieteni multi, insa sa se simta totusi singuri in permanenta. Lucrurile se complica atunci cand privim singuratatea din perspectiva inaintarii in varsta. Cand cercetatorii si-au dorit sa vada ce e mai periculos, sa fii singur sau sa fii izolat social, au testat ipotezele pe 6.500 de barbati si femei cu varste peste 52 de ani si i-au catalogat in functie de riscul de deces in urmatorii 12 ani. Au ajuns la concluzia ca izolarea sociala era mult mai periculoasa decat sentimentul de singuratate.

Cand au analizat totul din perspectiva izolarii sociale, si-au dat imediat seama cum va evolua sanatatea lor si cum ii va afecta sentimentul de singuratate pe viitor. Studiul a dezvaluit ca, desi poate esti singur, mentinerea de relatii sociale permanente avea beneficii foarte bune pentru sanatate pe termen lung.